Co się dzieje z moim zamówieniem?

Jak dowiem się, czy moje zamówienie wpłynęło do realizacji?

Jeśli zamówienie zostało złożone prawidłowo, otrzymasz na e-mail podany podczas zamawiania wiadomość z potwierdzeniem zamówienia.

Proszę zwrócić uwagę:

  • Proszę sprawdzić folder SPAM. W przypadku niektórych poczt mailowych potwierdzenia zamówienia lądują w folderze Spam.
  • Możliwe jest także, że czasami trwa dłużej, aż dotrze potwierdzenie zamówienia.

 

Otrzymałem/am potwierdzenie zamówienia. Co dalej?

Jeśli po kilku godzinach wciąż nie otrzymałeś/aś potwierdzenia zamówienia, to napisz nam bezpośrednio na support@saal-digital.pl

Po otrzymaniu wiadomości sprawdzimy, co się stało z wgranymi plikami i damy Ci znać, czy dotarły one do nas, czy też konieczne jest zamówienie produktu na nowo.

Proszę zwrócić uwagę:

  • Przed ponownym zamawianiem
    Proszę zawsze najpierw zapytać, zanim zaczniesz zamawiać ponownie.
  • Metoda płatności Paypal
    Przy płatności przez paypal pieniądze nie zostaną pobrane z konta, jeśli zamówienie do nas nie wpłynęło. Udzielasz wtedy jedynie autoryzacji przy zamawianiu. Dopiero wtedy, gdy zlecenie do nas wpłynie, pieniądze zostaną pobrane z konta. Jeśli zamówienie do nas nie wpłynie, autoryzacja zostanie po jakimś czasie usunięta.
  • Wgrywanie zostało przerwane
    Jeśli wgrywanie danych zostanie przerwane z jakichkolwiek powodów, to proszę zwrócić się bezpośrednio pisząc mail na support@saal-digital.pl

          Po otrzymaniu Twojej wiadomości sprawdzimy, co stało się z wgrywaniem danych, czy te dane do nas dotarły, czy też konieczne jest ponowne złożenie zamówienia.
     

Ważne: Aby uniknąć podwójnych zamówień, przed ponownym złożeniem zamówienia, proszę zawsze najpierw zapytać.

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z tej strony, wyrażają Państwo zgodę na ich użytkowanie. Dalsze informacje odnośnie cookies można znaleźć tutaj.
OK