Nie mogę otworzyć aplikacji
Masz problem z uruchomieniem aplikacji?
Jeśli masz problem z otwarciem aplikacji, wykonaj następujące kroki:
- Odinstaluj Adobe Air i Aplikację Saal Design z Twojego komputera. Twoje zapisane projekty nie zostaną usunięte.
- Ważne: Sprawdź, czy programy zostały usunięte w całości.
- Po kompletnym odinstalowaniu programów, pobierz naszą aplikację stąd.
Później możesz bez problemu otworzyć aplikację.
Pomimo ponownej instalacji, wciąż mam problemy z uruchomieniem aplikacji
Jeśli mimo ponownej instalacji obu programów (jw.) wciąż będą problemy, proszę napisać mail na adres support@saal-digital.pl z krótkim opisem sytuacji i zrzutem ekranu przedstawiającym powiadomienie o błędzie (jeśli ono się pojawia). Zajmiemy się Twoją sprawą najszybciej, jak to możliwe.
Support bezpośredni
Jeśli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na Twoje pytania, możesz tutaj sformułować Twoje zapytanie:
Dziękujemy za Twoją wiadomość. Niezwłocznie dostaniesz powiadomienie przez e-mail o stanie realizacji Twojego zapytania.
podobne artykuły
- Komunikat o błędzie w aplikacji Saal Design
- Liczba stron w fotoksiążce
- Ścieżka do projektów w aplikacji Saal Design
- Jak połączyć zewnętrzny program do obróbki z aplikacją Saal Design?
- Błąd podczas projektowania
- Złożenie zamówienia jest niemożliwe
- Nie mogę otworzyć aplikacji
- Błąd certyfikatu podczas aktualizacji Aplikacji Saal Design na Mac OS X i Windows