Szkoda transportowa

Jak rozpoznam uszkodzenie podczas transportu?

Uszkodzenie podczas transportu rozpoznasz po tym, że zarówno opakowanie, jak i znajdujący sie w nim produkt są uszkodzone.
Uszkodzeniami na skutek transportu mogą być:

  • Uszkodzone rogi i brzegi
  • Wgniecenia 
  • Zagięcia

Proszę zwrócić uwagę: Możesz nie przyjąć produktu, jeśli widoczne będą uszkodzenia już na zewnątrz opakowania.

 

Co mam zrobić w przypadku uszkodzenia podczas transportu?

Otrzymałeś Twój produkt i stwierdzasz, że opakowanie jest uszkodzone?

  • Proszę zawsze sprawdzić, czy ucierpiał również sam produkt. Czasami uszkodzeniu ulegają tylko paczki a produkt w środku jest nienaruszony.
  • Jeśli stwierdzisz, że zarówno opakowanie, jak i produkt w środku są uszkodzone, prosimy o wysłanie nam wiadomości e-mail.

 

Wyślij nam e-mail

W przypadku szkody transportowej, wyślij nam maila na support@saal-digital.pl podając następujące dane:

  • Nr zamówienia, zdjęcia produktu i opakowania
  • Informacja, jakie produkty uległy uszkodzeniu (ilość i format)
  • Po otrzymaniu Twojego maila rozpoczniemy niezwłocznie z produkcją Twojego produktu na nowo.

Proszę zwrócić uwagę: Jeśli nie chcesz, abyśmy produkowali Twój produkt na nowo, daj nam znać bezpośrednio przez mail.

 

Nie przyjąłem/przyjęłam przesyłki

Jeśli nie przyjąłeś/przyjęłaś przesyłki, daj nam znać na support@saal-digital.pl podając następujące dane:

  • Nr zamówienia z informacją, że nie przyjęto przesyłki
  • Po otrzymaniu Twojego maila rozpoczniemy niezwłocznie z produkcją Twojego produktu na nowo.

Proszę zwrócić uwagę: Jeśli nie chcesz, abyśmy produkowali Twój produkt na nowo, daj nam znać bezpośrednio przez mail.

 

Wskazówka: Reklamacje rozpatrujemy drogą mailową

Proszę zwrócić uwagę, że nie ma możliwości telefonicznego rozpatrywania reklamacji. Najprostszą i zarazem najszybszą drogą jest mail do nas na support@saal-digital.pl z nr. zamówienia, zdjęciami uszkodzonego produktu oraz opakowania, ilością i formatem produktu.

Support bezpośredni

Jeśli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na Twoje pytania, możesz tutaj sformułować Twoje zapytanie:

Dziękujemy za Twoją wiadomość. Niezwłocznie dostaniesz powiadomienie przez e-mail o stanie realizacji Twojego zapytania.
Wystąpiły błędy podczas przesyłania formularza. Proszę sprawdzić swoje dane!
Proszę czekać: przesyłanie danych.
Wyślij
1
image/*,application/pdf,application/msword,application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document,text/plain,application/x-zip-compressed Format pliku jest niedozwolony. 5 Osiągnięto maksymalną ilość przesyłanych plików. 4MB Maksymalna dozwolona wielkość pliku to 4 MB.
Screenshot
2
image/*,application/pdf,application/msword,application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document,text/plain,application/x-zip-compressed Format pliku jest niedozwolony. 5 Osiągnięto maksymalną ilość przesyłanych plików. 4MB Maksymalna dozwolona wielkość pliku to 4 MB.
Logfile
2
1
1
1
1
image/*,application/pdf,application/msword,application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document,text/plain,application/x-zip-compressed Format pliku jest niedozwolony. 5 Osiągnięto maksymalną ilość przesyłanych plików. 4MB Maksymalna dozwolona wielkość pliku to 4 MB.
Screenshot
2
image/*,application/pdf,application/msword,application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document,text/plain,application/x-zip-compressed Format pliku jest niedozwolony. 5 Osiągnięto maksymalną ilość przesyłanych plików. 4MB Maksymalna dozwolona wielkość pliku to 4 MB.
Zdjęcie fotoproduktu
2
1
image/*,application/pdf,application/msword,application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document,text/plain,application/x-zip-compressed Format pliku jest niedozwolony. 5 Osiągnięto maksymalną ilość przesyłanych plików. 4MB Maksymalna dozwolona wielkość pliku to 4 MB.
Dowód w załączniku
2