Jak złożyć reklamację
Tolerancje produkcyjne i kolorystyczne
Mimo naszych najlepszych starań nie da się uniknąć tolerancji produkcyjnych i wytwarzania. Tolerancje występują w każdej produkcji i są dopuszczalnymi odchyleniami, które powstają w procesie produkcji.
Niestety, nie da się całkowicie uniknąć związanych z produkcją, niewielkich odchyleń kolorystycznych pomiędzy różnymi materiałami i zamówieniami. Wynika to z zastosowania różnych materiałów (Fotoobrazy, Plakaty, Kartki, Fotoksiążki, Odbitki fotograficzne itp.) oraz różnych metod produkcji. Wszystkie materiały różnią się między sobą właściwościami, takimi jak białość materiału lub powierzchni, a także metodami produkcji, maszynami i atramentami. Dlatego nie można porównywać wyników kolorystycznych Fotoobrazu i Fotoodbitki.
Złożenie reklamacji
Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą swojego zamówienia (np. produkt wygląda inaczej niż w projekcie, nie jesteś zadowolony z kolorów, produkt jest uszkodzony itp.), możesz otworzyć zamówienie tutaj, wpisując swój adres e-mail i numer zamówienia. Pamiętaj, że nie ma możliwości złożenia reklamacji przez telefon.
Po otwarciu zamówienia możesz kliknąć przycisk Funkcje, co spowoduje wyświetlenie kilku opcji. Tutaj znajdziesz opcję składania reklamacji. Po kliknięciu na nią pojawi się okno z formularzem do wypełnienia.
Po pierwsze musisz określić, czy reklamacja dotyczy całego zamówienia, czy tylko wybranych pozycji.
Następnie musisz wybrać, czy reklamacja dotyczy jakości produktu, czy transportu i dostawy.
W przypadku jakości produktu musisz wybrać, czy powodem są kolory, niedokładne odwzorowanie obrazu czy uszkodzony produkt.
W przypadku transportu/dostawy musisz wybrać, czy powodem jest uszkodzony produkt lub dostawa, czy też produkt nie został jeszcze dostarczony.
Po dokonaniu wyboru zostaniesz poproszony o podanie odpowiednich szczegółów i zdjęć. Kiedy wypełnisz wszystkie pola, kliknij Wyślij. Zbadamy sprawę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.