Błąd podczas projektowania

Podczas projektowania pojawia się komunikat o błędzie?

Jeśli pojawia się błąd, prosimy o pobranie aktualnej wersji naszej aplikacji i jej instalację.

Zainstaluj program diagnostyczny, jeśli problem będzie występował nadal

Jeśli błąd nadal będzie się pojawiał, będziemy potrzebować wsparcia w celu dokładnego zdiagnozowania problemu.

Proszę wejść w odpowiedni link i zainstalować program:

Windows: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/fra-webresources/Clients/DiagnosisTool.exe
Mac: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/fra-webresources/Clients/DiagnosisTool.dmg

Jak posługiwać się tym programem diagnostycznym?

 Po zainstalowaniu programu, proszę o wykonanie następujących kroków:

  1. Proszę znaleźć miejsce instalacji i wybrać plik z naszą aplikacją. Znajduje się on najczęściej w C:\Program Files...
  2. Potem proszę kliknąć na dalej (next) a nasza aplikacja otworzy się automatycznie.
  3. Następnie proszę wykonać kroki, tak jak przy zwyczajnym zamawianiu, które poprowadzą do błędu.
  4. Na końcu proszę zamknąć aplikację i wybrać miejsce zapisu pliku .ZIP.

Po zapisaniu tego pliku, prosimy o przysłanie nam go oraz zrzutu ekranu z komunikatem o błędzie na adres support@saal-digital.pl. Wiadomość zostanie jak najszybciej opracowana.