Błąd podczas projektowania
Czy otrzymujesz komunikat o błędzie podczas pracy nad projektem?
Jeśli otrzymasz komunikat o błędzie podczas projektowania, wypróbuj następujące rozwiązania:
Jeśli problem występuje w aplikacji, to należy otworzyć ustawienia w naszej aplikacji (symbol zębatki u góry, po prawej). Tam trzeba wybrać „usuń pliki tymczasowe”. Następnie prosimy wybrać „Usuń zdjęcia podglądowe” oraz „Usuń pamięć podręczną” i kliknąć „Usuń teraz”.
Jeśli problem występuje tylko w niektórych stronach, to prosimy o usunięcie ich zawartości, zmianę nazwy plików ze zdjęciami oraz o zaprojektowanie tych stron ponownie. Dla pewności prosimy o sprawdzenie użytych plików.
Jeśli jednak błąd nadal będzie się pojawiał, to prosimy o odinstalowanie Adobe AIR i naszej aplikacji. Zapisane projekty nie zostaną utracone. Aktualną wersję naszej aplikacji można pobrać stąd: https://www.saal-digital.pl/software-download/download/
Jeśli powyższe kroki nie pomogą i błąd nadal będzie się pojawiał, to prosimy przysłać nam bezpośrednio przez aplikację raport błędu.Nasi specjaliści zajmą się sprawą tak szybko, jak to możliwe.
podobne artykuły
- Komunikat o błędzie w aplikacji Saal Design
- Gdzie znajduje się log instalacyjny?
- Liczba stron w fotoksiążce
- Ścieżka do projektów w aplikacji Saal Design
- Przekształcanie zdjęć efektem sepia
- Sprawdzanie ostrości obrazu w aplikacji Saal Design
- Jak połączyć zewnętrzny program do obróbki z aplikacją Saal Design?
- Błąd podczas projektowania
- Złożenie zamówienia jest niemożliwe
- Nie mogę otworzyć aplikacji