Błąd podczas projektowania

Czy otrzymujesz komunikat o błędzie podczas pracy nad projektem?

Jeśli otrzymasz komunikat o błędzie podczas projektowania, wypróbuj następujące rozwiązania:

Jeśli problem występuje w aplikacji, to należy otworzyć ustawienia w naszej aplikacji (symbol zębatki u góry, po prawej). Tam trzeba wybrać „usuń pliki tymczasowe”. Następnie prosimy wybrać „Usuń zdjęcia podglądowe” oraz „Usuń pamięć podręczną” i kliknąć „Usuń teraz”.

Jeśli problem występuje tylko w niektórych stronach, to prosimy o usunięcie ich zawartości, zmianę nazwy plików ze zdjęciami oraz o zaprojektowanie tych stron ponownie. Dla pewności prosimy o sprawdzenie użytych plików.

Jeśli jednak błąd nadal będzie się pojawiał, to prosimy o odinstalowanie Adobe AIR i naszej aplikacji. Zapisane projekty nie zostaną utracone. Aktualną wersję naszej aplikacji można pobrać stąd: https://www.saal-digital.pl/software-download/download/

Jeśli powyższe kroki nie pomogą i błąd nadal będzie się pojawiał, to prosimy przysłać nam bezpośrednio przez aplikację raport błędu.Nasi specjaliści zajmą się sprawą tak szybko, jak to możliwe.

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z tej strony, wyrażają Państwo zgodę na ich użytkowanie. Dalsze informacje odnośnie cookies można znaleźć tutaj.
OK