Co się dzieje z moim zamówieniem?
Jak dowiem się, czy moje zamówienie wpłynęło do realizacji?
Jeśli zamówienie zostało złożone prawidłowo, otrzymasz na e-mail podany podczas zamawiania wiadomość z potwierdzeniem zamówienia.
Proszę zwrócić uwagę:
- Proszę sprawdzić folder SPAM. W przypadku niektórych poczt mailowych potwierdzenia zamówienia lądują w folderze Spam.
- Możliwe jest także, że czasami trwa dłużej, aż dotrze potwierdzenie zamówienia.
Otrzymałem/am potwierdzenie zamówienia. Co dalej?
Jeśli po kilku godzinach wciąż nie otrzymałeś/aś potwierdzenia zamówienia, to napisz nam bezpośrednio na support@saal-digital.pl
Po otrzymaniu wiadomości sprawdzimy, co się stało z wgranymi plikami i damy Ci znać, czy dotarły one do nas, czy też konieczne jest zamówienie produktu na nowo.
Proszę zwrócić uwagę:
- Przed ponownym zamawianiem
Proszę zawsze najpierw zapytać, zanim zaczniesz zamawiać ponownie.
- Metoda płatności Paypal
Przy płatności przez paypal pieniądze nie zostaną pobrane z konta, jeśli zamówienie do nas nie wpłynęło. Udzielasz wtedy jedynie autoryzacji przy zamawianiu. Dopiero wtedy, gdy zlecenie do nas wpłynie, pieniądze zostaną pobrane z konta. Jeśli zamówienie do nas nie wpłynie, autoryzacja zostanie po jakimś czasie usunięta.
- Wgrywanie zostało przerwane
Jeśli wgrywanie danych zostanie przerwane z jakichkolwiek powodów, to proszę zwrócić się bezpośrednio pisząc mail na support@saal-digital.pl
Po otrzymaniu Twojej wiadomości sprawdzimy, co stało się z wgrywaniem danych, czy te dane do nas dotarły, czy też konieczne jest ponowne złożenie zamówienia.
Ważne: Aby uniknąć podwójnych zamówień, przed ponownym złożeniem zamówienia, proszę zawsze najpierw zapytać.