Kiedy dotrze moje zamowienie?

Tutaj sprawdzisz status Twojego zamówienia

Jeśli chcesz sprawdzić status Twojego zamówienia, kliknij na poniższy link:

www.saal-digital.pl/service/status-zamowienia/

 

Wskazówka dot. pola "Adres e-mail"

Ważne: W polu "Adres e-mail" proszę podać adres e-mail, który podałeś/aś przy składaniu zamówienia.

Wskazówka do pola z numerem zamówienia

W polu "Numer(y) zamówienia/zamówień" proszę podać nr zamówienia, który dostałeś/aś w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Wysłaliśmy je Tobie drogą mailową.

Nie dostałem/am żadnego numeru zamówienia

Jeśli nie otrzymałeś/aś nr. zamówienia, wykonaj następujące czynności:

  1. Kliknij tutaj tutaj.
  2. Następnie kliknij na "sprawdź status zamówienia".

Potem otrzymasz wszystkie informacje dot. Twojego zamówienia.