Przepływ wiadomości e-mail

Przepływ wiadomości e-mail

Możliwe jest tworzenie przepływów e-maili, które automatycznie wysyłają wiadomości e-mail / treści, które chcesz wysłać do klienta. Mamy gotowe szablony wiadomości e-mail, z których możesz korzystać, lub możesz tworzyć własne przepływy pracy.

Możesz ich użyć do wysyłania wiadomości e-mail w różnych sytuacjach, takich jak publikacja galerii, ogłoszenie promocji lub wysłanie przypomnienia przed zarchiwizowaniem galerii lub zakończeniem promocji.

Powinno to pomóc w informowaniu klientów, a także zmotywować Cię do zwiększenia sprzedaży.

Użyj szablonu obiegu wiadomości e-mail

Menu przepływu wiadomości e-mail

Aby utworzyć nowy obieg wiadomości e-mail, otwórz obieg wiadomości e-mail w panelu sprzedaży. Dostępny jest szablon, którego możesz użyć. Kliknięcie go spowoduje wyświetlenie wiadomości e-mail w ramach tego przepływu.

Szablon przepływu pracy

Aby utworzyć nowy przepływ pracy przy użyciu tego szablonu, kliknij przycisk Duplikuj w prawej kolumnie. Następnie musisz nadać duplikatowi nowy tytuł i kliknąć Kontynuuj. Kopia szablonu, w tym wiadomości e-mail, pojawi się następnie w menu Email Workflow, gdzie możesz edytować wiadomość e-mail zgodnie z własnymi potrzebami.

Utwórz obieg wiadomości e-mail

Aby utworzyć nowy przepływ pracy, kliknij przycisk Dodaj w menu Przepływ pracy e-mail i wprowadź tytuł nowego przepływu pracy e-mail, który będzie widoczny tylko dla Ciebie. Po zakończeniu kliknij przycisk Kontynuuj. Pojawi się nowe puste menu Email Workflow. Kolumna po prawej stronie wyświetla informacje o dacie ostatniego zapisu i funkcjach, takich jak Usuń i Zmień nazwę.

Pusty obieg wiadomości e-mail

Utwórz wiadomość e-mail wewnątrz przepływu pracy

Po wejściu w obieg wiadomości e-mail kliknij przycisk Dodaj, aby utworzyć i skonfigurować wiadomość e-mail.

Wyzwalacz: Wybierz zdarzenie, które wyzwoli wiadomość e-mail. Dostępne opcje to:

  • Datarozpoczęcia sprzedaży - wiadomości e-mail będą wysyłane na podstawie daty rozpoczęcia sprzedaży w galerii.
  • Końcowa data sprzedaży, wiadomości e-mail będą wysyłane w oparciu o końcową datę sprzedaży galerii.
  • Po rejestracji - wiadomość e-mail zostanie wysłana natychmiast po zarejestrowaniu się klienta. (zależy to od tego, jak to skonfigurujesz)
  • Pozamówieniu- wiadomości e-mail będą wysyłane po złożeniu zamówienia zgodnie z ustawioną regułą i dniami.
  • Po dodaniuproduktu do koszyka, wiadomości e-mail będą wysyłane, gdy produkt zostanie dodany do koszyka, zgodnie ze zdefiniowanymi regułami i ustawionymi dniami.
  • Promocja wygasa, wiadomości e-mail będą wysyłane w zależności od daty wygaśnięcia promocji.

Reguła: Zdecyduj, kiedy wysłać wiadomość e-mail w odniesieniu do wyzwalacza. Możesz wybrać spośród opcji Natychmiast, Dni przed lub Dni po.
Dni: Określ liczbę dni, przez które reguła będzie obowiązywać. Na przykład, jeśli wyzwalacz to Rozpoczęcie sprzedaży, reguła to Dni po i wprowadzisz 3 dni, wiadomość e-mail zostanie wysłana 3 dni po rozpoczęciu sprzedaży.
Czas wysłania: Określ czas wysłania wiadomości e-mail.

Filtruj odbiorcę: Tutaj możesz wybrać pomiędzy:

  • Wszyscy, aby wysłać wiadomość e-mail do wszystkich Twoich klientów niezależnie od ich zamówienia.
  • Zamówione, aby wysłać wiadomość e-mail tylko do klientów, którzy złożyli zamówienie.
  • Nie zamówiono, aby wysłać wiadomość e-mail do klientów, którzy jeszcze nie złożyli zamówienia.

Temat: Wprowadź temat wiadomości e-mail.
Wiadomość: Utwórz treść wiadomości e-mail. Możesz dostosować styl tekstu, dodać akapity, linki i obrazy zgodnie z wymaganiami.
Wyślij testową wiadomość e-mail: Przed sfinalizowaniem wyślij testową wiadomość e-mail, aby sprawdzić wygląd i sposób działania oraz wprowadzić wszelkie niezbędne poprawki, aby upewnić się, że wynik spełnia Twoje oczekiwania.
Przykładowy obieg wiadomości e-mail

Po skonfigurowaniu kliknij przycisk Zapisz. Twoja nowa wiadomość e-mail pojawi się w utworzonym menu obiegu wiadomości e-mail, pokazując główne zasady w celu szybkiego przeglądu. Możesz dodać tyle wiadomości e-mail, ile potrzebujesz.

Szkolny obieg wiadomości e-mail

Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w wiadomości e-mail, kliknij ikonę klucza, aby otworzyć menu Edytuj wiadomość e-mail. Z tego miejsca możesz również usunąć wiadomość e-mail, klikając przycisk kosza w prawym górnym rogu.

Użyj obiegu wiadomości e-mail

Aby aktywować obieg wiadomości e-mail w galerii lub galerii QR, przejdź do menu Galerie i uzyskaj dostęp do ustawień wybranej galerii.

Ustawienia galerii

W ustawieniach galerii znajdź i wybierz preferowany przepływ pracy z pola Przepływ pracy e-mail. Kliknij Zapisz, aby zapisać zmiany. W rezultacie klienci będą automatycznie otrzymywać szablon wiadomości e-mail z wybranego przepływu pracy zgodnie z ustawioną konfiguracją.