Szkoda transportowa
Jak rozpoznam uszkodzenie podczas transportu?
Uszkodzenie podczas transportu rozpoznasz po tym, że zarówno opakowanie, jak i znajdujący sie w nim produkt są uszkodzone.
Uszkodzeniami na skutek transportu mogą być:
- Uszkodzone rogi i brzegi
- Wgniecenia
- Zagięcia
Co mam zrobić w przypadku uszkodzenia podczas transportu?
Otrzymałeś Twój produkt i stwierdzasz, że opakowanie jest uszkodzone?
- Proszę zawsze sprawdzić, czy ucierpiał również sam produkt. Czasami uszkodzeniu ulegają tylko paczki a produkt w środku jest nienaruszony.
- Jeśli stwierdzisz, że zarówno opakowanie, jak i produkt w środku są uszkodzone, prosimy o kontakt przez poniższy link.
Aby zgłosić reklamację, wystarczy kliknąć na następujący link: https://www.saal-digital.pl/strefa-klienta/moje-zamowienie/
Reklamacje telefoniczne nie są możliwe.