Szkoda transportowa

Jak rozpoznam uszkodzenie podczas transportu?

Uszkodzenie podczas transportu rozpoznasz po tym, że zarówno opakowanie, jak i znajdujący sie w nim produkt są uszkodzone.
Uszkodzeniami na skutek transportu mogą być:

  • Uszkodzone rogi i brzegi
  • Wgniecenia 
  • Zagięcia

Proszę zwrócić uwagę: Możesz nie przyjąć produktu, jeśli widoczne będą uszkodzenia już na zewnątrz opakowania.

 

Co mam zrobić w przypadku uszkodzenia podczas transportu?

Otrzymałeś Twój produkt i stwierdzasz, że opakowanie jest uszkodzone?

  • Proszę zawsze sprawdzić, czy ucierpiał również sam produkt. Czasami uszkodzeniu ulegają tylko paczki a produkt w środku jest nienaruszony.
  • Jeśli stwierdzisz, że zarówno opakowanie, jak i produkt w środku są uszkodzone, prosimy o kontakt przez poniższy link.

Aby zgłosić reklamację, wystarczy kliknąć na następujący link: https://www.saal-digital.pl/strefa-klienta/moje-zamowienie/

Reklamacje telefoniczne nie są możliwe.