Komunikat o błędzie w aplikacji Saal Design

Ponowna instalacja aplikacji

Prosimy o ponowne pobranie aktualnej wersji naszej aplikacji i zainstalowanie jej. Dotychczasowe projekty nie zostaną usunięte po ponownej instalacji.


Jeśli po reinstalacji, błąd nadal będzie się pojawiał, będziemy potrzebować wsparcia w celu dokładnego zdiagnozowania problemu.

Komunikat z błędem pojawia się mimo ponownej instalacji?

Proszę wejść w odpowiedni link i zainstalować program diagnostyczny:

Windows: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/fra-webresources/Clients/DiagnosisTool.exe
Mac: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/fra-webresources/Clients/DiagnosisTool.dmg

Po zainstalowaniu programu, proszę o wykonanie następujących kroków:

  1. Proszę znaleźć miejsce instalacji i wybrać plik z naszą aplikacją. Znajduje się on najczęściej w C:\Program Files...
  2. Potem proszę kliknąć na dalej (next) a nasza aplikacja otworzy się automatycznie.
  3. Następnie proszę wykonać kroki, tak jak przy zwyczajnym zamawianiu, które poprowadzą do błędu.
  4. Na końcu proszę zamknąć aplikację i wybrać miejsce zapisu pliku .ZIP. Po zapisaniu tego pliku, proszę wysłać nam ten plik razem ze zrzutem ekranu przedstawiającym błąd na adres support@saal-digital.pl.

 

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z tej strony, wyrażają Państwo zgodę na ich użytkowanie. Dalsze informacje odnośnie cookies można znaleźć tutaj.
OK