Import CSV

Import CSV

Ta funkcja jest przydatna, gdy masz już plik CSV zawierający dane uczestników. Dzięki niej możesz zaimportować wszystkie kontakty bezpośrednio do systemu, organizując je w ramach odpowiednich grup.

Opcja importu CSV

1. Potwierdzenie RODO

Jest dla nas ważne, że zadbałeś o RODO. Dlatego przed skorzystaniem z tej opcji musisz potwierdzić, że uzyskałeś RODO od wszystkich uczestników. Potwierdź to, klikając Kontynuuj.

2. Importuj CSV

Po wybraniu tej opcji pojawi się pusta tabela z kolumnami reprezentującymi dane, które można zaimportować. W prawym górnym rogu znajdziesz:
Wyczyść listę: Usuwa wszystkie wprowadzone dane.
Prześlij plik CSV: Umożliwia wybranie pliku CSV zawierającego wszystkie dane uczestników do zaimportowania.
Pobierz pliki przykładowe: Pobierz przykładowy plik CSV w celach referencyjnych, pokazujący kolejność wprowadzania danych.

Gdy plik CSV będzie gotowy, kliknij na Prześlij plik CSV i wybierz plik. Tabela zostanie automatycznie wypełniona informacjami. Możesz zmienić lub dodać informacje, klikając ikonę klucza w każdym wierszu.

Tabela z dodanymi informacjami

Po upewnieniu się, że wszystkie szczegóły są dokładne, kliknij przycisk Importuj uczestników w prawym dolnym rogu.

3. Sprawdź zadanie fotograficzne

Zadanie fotograficzne zostanie otwarte z automatycznie utworzonymi grupami, w tym wszystkimi uczestnikami w każdej grupie.

Zadanie fotograficzne utworzone za pomocą importu CSV

Możesz dodać nową grupę, wpisując jej nazwę w polu Nowa grupa u góry i klikając przycisk Dodaj.

W prawej kolumnie wyświetlane są wszystkie menu w ramach zadania fotograficznego. Domyślnie wyświetlane jest menu Ogólne, które umożliwia dostosowanie ustawień zadania fotograficznego. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z artykułem Menu ogólne.

4. Wykonywanie zdjęć

W dniu sesji zdjęciowej zarejestrujesz już wszystkich uczestników. Na potrzeby sesji zdjęciowej możesz teraz wydrukować kody QR z kontaktami lub zabrać je ze sobą na smartfonie.
Aby umożliwić automatyczne sortowanie, musisz najpierw zrobić zdjęcie kodu QR, a następnie odpowiedniego uczestnika.

Aby pobrać kartę QR do sesji zdjęciowej, kliknij przycisk Kody QR po prawej stronie. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj artykuł Kody QR.

Po sfotografowaniu uczestnika musisz przekazać mu kartę QR, aby umożliwić dostęp do jego galerii po jej utworzeniu.

5. Po dniu robienia zdjęć

Po zakończeniu dnia zdjęciowego musisz przesłać zdjęcie z kodem QR każdego uczestnika wraz z wybranymi zdjęciami, które chcesz udostępnić lub sprzedać. Aby uzyskać więcej informacji na temat kolejnych kroków i funkcji, przeczytaj artykuł Workflow - przewodnik krok po kroku.