Rozwiązywanie problemów w Saal Photo Portal
Czasami możesz napotkać problemy z Photo Portal lub otrzymać komunikat o błędzie. W takich przypadkach stworzyliśmy przewodnik rozwiązywania problemów krok po kroku, aby pomóc Ci rozwiązać problem. Instrukcje te poprowadzą Cię przez proces identyfikacji możliwych trudności i znalezienia odpowiednich rozwiązań.
Wiadomość e-mail z rejestracją w galerii nie została wysłana
Sprawdź historię wiadomości e-mail, aby sprawdzić, czy wiadomość została wysłana poprawnie. Jest to miejsce, w którym możesz zobaczyć wszystkie wiadomości e-mail, które zostały wysłane do klientów za pomocą obiegu wiadomości e-mail.
Jeśli wiadomość e-mail znajduje się na liście w historii wiadomości e-mail, sprawdź następujące punkty z klientem końcowym:
- Filtr antyspamowy: Wiadomości e-mail mogą być blokowane lub oznaczane jako spam przez filtry na serwerach pocztowych nadawcy lub odbiorcy. Należy sprawdzić, czy wiadomość e-mail nie trafiła do filtra antyspamowego.
- Niedostarczone wiadomości e-mail: Wiadomości e-mail mogą być zwracane, jeśli adres odbiorcy jest nieprawidłowy, jego skrzynka pocztowa jest pełna lub jego serwer pocztowy nie przyjmuje wiadomości. Sprawdź, czy adres e-mail jest prawidłowy.
Jeśli wiadomość e-mail pojawia się w historii i sprawdziłeś powyższe punkty, ale wiadomość e-mail nie została odebrana, skontaktuj się z obsługą klienta.
Nadal masz problemy?
Jeśli nadal napotykasz problemy, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta i podaj następujące informacje:
- Opisz kroki, które podjąłeś do momentu pojawienia się komunikatu o błędzie. Pomoże nam to zrozumieć kontekst problemu.
- Prześlij nam zrzut ekranu przedstawiający występujący problem.
Przekazując te informacje naszemu zespołowi obsługi klienta za pomocą dostarczonego formularza, będziemy w stanie lepiej zbadać problem i zapewnić Ci niezbędną pomoc.