Witaj w ekskluzywnej inicjatywie sponsorowania Fotoksiążek przez Saal Digital! Naszą misją jest zachowanie cennych wspomnień naszych klientów dzięki wysokiej jakości produktom fotograficznym. "To już trzeci raz, kiedy powtarzamy tę inicjatywę - zawsze sprawia nam wielką radość możliwość uwiecznienia najpiękniejszych chwil z czasów szkolnych dla tak wielu uczniów i nauczycieli za pomocą naszych wysokiej jakości produktów fotograficznych" - wyjaśnia Reinhard Saal, założyciel i dyrektor zarządzający firmy. "Nasze Fotoksiążki prezentują wspaniałe kolory, doskonałe wykończenie i imponującą trwałość - idealne warunki do tworzenia trwałych wspomnień". Wspieramy klasy szkolne 100 w całej UE kuponami na stworzenie wspaniałych Fotoksiążek o wartości do 1000€. Niezależnie od tego, czy jesteś rodzicem, nauczycielem czy administratorem szkoły, masz szansę wzbogacić wspomnienia swojej klasy o spersonalizowane Fotoksiążki. Termin składania wniosków upływa 31 maja!
Pomagamy klasom szkolnym tworzyć roczniki dla wszystkich uczniów w klasie. Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami za pośrednictwem tego formularza.
Aby wziąć udział w ekskluzywnym sponsoringu Fotoksiążek Saal Digital dla klas szkolnych, kandydaci muszą spełnić następujące warunki: Kupony o wartości do 1000 € są dostępne na tworzenie spersonalizowanych Fotoksiążek, z maksymalnie 33 Fotoksiążkami na klasę. Aplikacje są otwarte od 23 do 31 maja 2025 r. i są ograniczone do klas 100 w regionach UE. Wszystkie Fotoksiążki muszą zawierać logo Saal Digital na tylnej okładce, do pobrania tutaj. Kupony na zajęcia są niezbywalne, nie można ich wymienić na gotówkę i nie można ich łączyć z innymi ofertami. Koszty wysyłki są wliczone w cenę, a każda klasa jest ograniczona do jednego zgłoszenia. Niestety, ze względu na dużą liczbę zgłoszeń, nie wszystkie zgłoszenia mogą zostać wybrane; decyzja zostanie podjęta według naszego uznania na podstawie podanych powodów. Zachęcamy kandydatów do podzielenia się ciekawymi historiami o tym, dlaczego ich klasa zasługuje na tę wyjątkową okazję. Możesz zapoznać się z pełną listą warunków poniżej.
Saal Digital zobowiązuje się do przestrzegania zasad środowiskowych, społecznych i zarządzania (ESG). Koncentrujemy się na zrównoważonym rozwoju poprzez stosowanie ekologicznych rozwiązań na każdym etapie, od produkcji po wysyłkę. Zaspokajamy do 100% naszych potrzeb energetycznych za pomocą energii słonecznej, współpracujemy nad polityką redukcji emisji CO₂ i stale pracujemy nad zminimalizowaniem zużycia plastiku w naszych produktach i opakowaniach.
Nasz zróżnicowany zespół, reprezentujący ponad 20 narodowości, uosabia równość i integrację we wspierającym środowisku pracy. Naszym celem jest zachowanie wspomnień klientów dzięki trwałym produktom fotograficznym i oferowanie bezpiecznych, dostępnych rozwiązań cyfrowych do przechowywania i udostępniania wspomnień. Te zobowiązania napędzają nas do wywierania pozytywnego wpływu na naszą społeczność przy jednoczesnym zachowaniu doskonałości we wszystkim, co robimy.
Priorytetowo traktujemy naszych klientów i konsekwentnie staramy się oferować im najlepsze rozwiązania.
Dążymy do zapewnienia najwyższej jakości we wszystkim, co robimy.
Nie uznajemy kompromisów w zakresie bezpieczeństwa danych, zwłaszcza danych osobowych naszych klientów.
Wierzymy, że kluczem do dostarczania wyjątkowych produktów jest siła współpracy.
Wydajne procesy umożliwiają nam szybkie dostarczanie wysokiej jakości produktów.
Od tworzenia oprogramowania po produkcję - zapewniamy niezrównaną jakość, spójność i innowacyjność
W 1981 roku Reinhard Saal założył prekursora tego, co później stało się Saal Digital, kierując się swoją pasją do fotografii i dążeniem do perfekcji. To, co zaczęło się jako mały sklep fotograficzny z własnym laboratorium, szybko przekształciło się w innowatora w branży. Wraz z wprowadzeniem pierwszego mini-labu i własnej produkcji zdjęć w 1986 roku, firma pomogła w pionierskiej koncepcji jednogodzinnego laboratorium fotograficznego. Wraz z pojawieniem się fotografii cyfrowej pod koniec lat 90-tych, Saal Digital dostrzegł możliwości tej transformacji i dostosował swoją ofertę do potrzeb branży fotografii cyfrowej. Przyjmując nowe technologie i modele biznesowe, firma umożliwiła wyjątkową jakość obrazu cyfrowego w szerokiej gamie produktów fotograficznych. We wczesnych latach 2000, uruchomienie saal-digital.de wyznaczyło nowe standardy i pozwoliło zarówno profesjonalnym fotografom, jak i zorientowanym na jakość klientom na wygodne zamawianie zdjęć online.
Saal Digital stał się prawdziwym pionierem na rynku Fotoksiążek w 2008 roku, kiedy Reinhard i Robin Saal byli jednymi z pierwszych, którzy w pełni zaangażowali się w oprawę typu layflat - umożliwiając panoramicznym zdjęciom płynny przepływ przez dwie strony. Dzięki ciągłym innowacjom i przywiązaniu do jakości, Saal Digital ugruntował swoją pozycję jednego z wiodących europejskich dostawców najwyższej jakości produktów fotograficznych.
1. Organizator
Kampania sponsorska jest prowadzona przez: Saal Digital Fotoservice GmbH, Zeppelinstraße 36, 91187 Röttenbach, Niemcy
VAT ID: DE 250012471
Sąd Rejestrowy: Norymberga HRB-No. 40162
2. Kwalifikowalność
Kwalifikującymi się uczestnikami są osoby zamieszkałe w UE, które ukończyły 18 lat. Wykluczeni są pracownicy organizatora, ich krewni oraz wszyscy zaangażowani w koncepcję i realizację.
3. Przebieg konkursu
4. Nagrody
5. Wybór zwycięzcy i powiadomienie
6. Prywatność
7. Wykluczenie z konkursu
8. Odpowiedzialność
9. Wcześniejsze zakończenie lub zmiany
10. Regres prawny i prawo właściwe
11. Klauzula salwatoryjna
Twoje ustawienia językowe nie odpowiadają językowi tej witryny. Wybierz:
Twoje ustawienia językowe nie odpowiadają językowi tej witryny. Wybierz: