Ustawienia sprzedaży

Ustawienia sprzedaży

W tym menu możesz sprzedawać swoje zdjęcia jako produkty lub pliki cyfrowe. Jeśli chcesz sprzedawać swoje zdjęcia, musisz koniecznie aktywować tę opcję. Możesz uzyskać dostęp do ustawień sprzedaży, klikając przycisk z trzema kropkami na galerii w menu/ /Galerie.

Opcje z panelu galerii

I wewnątrz galerii, w prawej kolumnie

Opcje wewnątrz galerii

Gdy klikniesz Ustawienia sprzedaży, na pierwszym ekranie zostaniesz poproszony o aktywowanie opcji Zezwalaj na zamawianie, aby umożliwić zamawianie zdjęć.

Aktywuj opcję Zezwalaj na zamawianie

Po aktywacji wyświetlonych zostanie kilka opcji, dzięki którym możesz dostosować sprzedaż swoich zdjęć.

Ustawienia sprzedaży

Cennik

Pierwszą rzeczą, którą znajdziesz, jest cennik. Cennik wybrany jako domyślny podczas konfigurowania cenników jest wstępnie wybrany. Możesz wybrać inny, korzystając z menu cennika. W razie potrzeby możesz dokonać ostatecznych zmian w cenniku, klikając Edytuj.

Wybierz cennik

Promocje

W przeciwieństwie do Kuponów, które mają zastosowanie do wszystkich galerii, promocje pozwalają na ustawienie konkretnych rabatów dla poszczególnych galerii, a nawet umożliwiają różne poziomy rabatów w ramach tej samej galerii. Ta wszechstronność daje Ci możliwość dostosowania rabatów i skutecznego zwiększenia sprzedaży.
Aby dodać promocję do galerii, otwórz jej Ustawienia sprzedaży Upewnij się, że opcja Zezwalaj na zamawianie jest aktywna. W ustawieniach sprzedaży aktywuj promocję, aby wyświetlić opcje jej dostosowywania. Możesz ograniczyć promocję do jednego użycia na klienta, zaznaczając odpowiednie pole wyboru.

Ustawienia sprzedaży z aktywną promocją do wypełnienia

Promocje wymagają określonej daty zakończenia, którą możesz ustawić w polu Data zakończenia. Możesz wybrać, czy chcesz określić promocję jako rabat bezwzględny czy procentowy, wybierając odpowiednią opcję w polu Typ. Wybór opcji Bezwzględna oznacza, że określasz kwotę rabatu w wartościach bezwzględnych, natomiast opcja Procentowa oznacza, że określasz rabat jako procent wartości zamówienia klienta.
W ramach promocji możesz utworzyć maksymalnie trzy różne poziomy rabatów. Dla każdego poziomu możesz ustawić kwotę i minimalną wartość zamówienia wymaganą do jego aktywacji. Zachęca to klientów do osiągnięcia maksymalnego dostępnego rabatu, zachęcając ich do zakupu większej liczby produktów. Podobnie jak w przypadku kuponów, dla każdego poziomu rabatu masz możliwość pokrycia kosztów wysyłki zakupów klientów, zaznaczając pole wyboru wysyłki. Pamiętaj, że nie ma to wpływu na konta Saal Prio, ponieważ korzystają one już z bezpłatnej wysyłki. W przypadku konta Saal Prio ani Ty, ani Twoi klienci nie poniesiecie żadnych kosztów wysyłki

Ustawienia sprzedaży z aktywną promocją

Po skonfigurowaniu promocji dla galerii kliknij przycisk Zapisz. Po otwarciu udostępnionego linku galerii zobaczysz wszystkie szczegóły promocji na pierwszy rzut oka. Data wygaśnięcia promocji i kwota wymagana do uzyskania rabatu zostaną wyświetlone w prawym górnym rogu. Gdy klient osiągnie poziom rabatu, kwota wymagana do osiągnięcia następnego poziomu rabatu zostanie automatycznie dostosowana.

Udostępniona galeria z trwającą promocją

Rabat zostanie automatycznie zastosowany do koszyka zakupów Twojego klienta. Pamiętaj, że promocje i Kupony nie mogą być używane w tym samym czasie.

Filtruj produkty według proporcji obrazu

Pozwoli Ci to zamówić tylko te produkty z wybranego cennika, które pasują do proporcji obrazu.

Przykładowe opcje filtra proporcji

Zezwalaj na edycję/przycinanie obrazu

Możesz dać klientowi możliwość kadrowania i zmiany ramki obrazu, aktywując tę opcję. Przycisk Edytuj obraz będzie dostępny na łączu udostępnionej galerii po wybraniu produktu ze zdjęciem.

Przycisk Edytuj w galerii

Klikając na niego, klient będzie mógł dokonać ostatnich korekt obrazu w oparciu o format wybranego produktu fotograficznego.

Przytnij obraz

Zastąp obraz przed złożeniem zamówienia

Aktywując tę opcję, będziesz mógł przesłać ostateczny plik po złożeniu zamówienia, a przed przekazaniem go do produkcji. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z powiązanymi treściami.

Galeria na sprzedaż

Gdy skończysz, kliknij Zapisz. Zobaczysz, że status galerii uległ zmianie.

Status galerii

Po otwarciu galerii zobaczysz, że opcja Kup teraz jest teraz dostępna w galerii.

Przycisk Kup teraz

Obrazy można kupić zgodnie z konfiguracją ustawioną w wybranym cenniku.

Produkty do kupienia

Oprócz galerii, na sprzedaż możesz również wystawić wszystkie produkty fotograficzne, takie jak Fotoksiążki, kalendarze i kartki.