Reklamacja

Reklamacja

Reklamację w Photo Portal możesz złożyć na kilka sposobów:

1. Skieruj klienta bezpośrednio do działu pomocy technicznej

Możesz poinformować klienta, aby skontaktował się bezpośrednio z naszym zespołem pomocy technicznej. Przeanalizujemy sprawę, zbadamy ją i zapewnimy odpowiednie rozwiązanie.

2. Przekaż Reklamację samodzielnie

Alternatywnie, możesz skontaktować się z nami bezpośrednio, podając szczegóły Reklamacji klienta i przesłać nam wiadomość ze wszystkimi istotnymi informacjami.

3. Przekaż Reklamację poprzez Zarządzanie Zamówieniami

Reklamację możesz również utworzyć w narzędziu do zarządzania zamówieniami.
Wprowadź adres e-mail klienta i numer zamówienia. Oba te elementy znajdziesz w swoim Photo Portalu pod adresem Panel sprzedaży w menu Zarządzanie zamówieniami.
Po wprowadzeniu danych kliknij opcję Działania w prawym górnym rogu, wybierz Reklamacja i wypełnij wymagane informacje.
Uwaga: Klient zostanie automatycznie powiadomiony o złożeniu Reklamacji w ten sposób.

Możliwe rozwiązania Reklamacji

Reprodukcja: Jeśli to możliwe, powielimy artykuł, aby klient otrzymał zamówienie szybko i poprawnie.
Kupon: Możemy dostarczyć Kupon na towar (wraz z kosztami wysyłki), abyś mógł samodzielnie ponownie zamówić produkt. Zaletą tego rozwiązania jest to, że Twój zysk z pierwotnego zamówienia pozostaje nienaruszony.
Zwrot pieniędzy: Na żądanie możemy zwrócić kwotę za sporny produkt bezpośrednio klientowi. Uwaga: Twój zysk zostanie pomniejszony o odpowiednią kwotę.

Jak wykorzystać Kupon na Reklamację

  1. Wejdź na stronę Saal Digital i zaloguj się na swoje konto.
  2. Na stronie Produkty wybierz produkt, który chcesz ponownie zamówić.
  3. Dodaj przygotowany projekt do koszyka.
  4. W polu Zrealizuj kupon wpisz kod rabatowy, który do Ciebie wysłaliśmy.
  5. W razie potrzeby wprowadź adres dostawy klienta.
  6. Dokończ składanie zamówienia.