Reklamacja
Reklamację w Photo Portal możesz złożyć na kilka sposobów:
1. Skieruj klienta bezpośrednio do działu pomocy technicznej
Możesz poinformować klienta, aby skontaktował się bezpośrednio z naszym zespołem pomocy technicznej. Przeanalizujemy sprawę, zbadamy ją i zapewnimy odpowiednie rozwiązanie.
2. Przekaż Reklamację samodzielnie
Alternatywnie, możesz skontaktować się z nami bezpośrednio, podając szczegóły Reklamacji klienta i przesłać nam wiadomość ze wszystkimi istotnymi informacjami.
3. Przekaż Reklamację poprzez Zarządzanie Zamówieniami
Reklamację możesz również utworzyć w narzędziu do zarządzania zamówieniami.
Wprowadź adres e-mail klienta i numer zamówienia. Oba te elementy znajdziesz w swoim Photo Portalu pod adresem Panel sprzedaży w menu Zarządzanie zamówieniami.
Po wprowadzeniu danych kliknij opcję Działania w prawym górnym rogu, wybierz Reklamacja i wypełnij wymagane informacje.
Uwaga: Klient zostanie automatycznie powiadomiony o złożeniu Reklamacji w ten sposób.
Możliwe rozwiązania Reklamacji
Reprodukcja: Jeśli to możliwe, powielimy artykuł, aby klient otrzymał zamówienie szybko i poprawnie.
Kupon: Możemy dostarczyć Kupon na towar (wraz z kosztami wysyłki), abyś mógł samodzielnie ponownie zamówić produkt. Zaletą tego rozwiązania jest to, że Twój zysk z pierwotnego zamówienia pozostaje nienaruszony.
Zwrot pieniędzy: Na żądanie możemy zwrócić kwotę za sporny produkt bezpośrednio klientowi. Uwaga: Twój zysk zostanie pomniejszony o odpowiednią kwotę.
Jak wykorzystać Kupon na Reklamację
- Wejdź na stronę Saal Digital i zaloguj się na swoje konto.
- Na stronie Produkty wybierz produkt, który chcesz ponownie zamówić.
- Dodaj przygotowany projekt do koszyka.
- W polu Zrealizuj kupon wpisz kod rabatowy, który do Ciebie wysłaliśmy.
- W razie potrzeby wprowadź adres dostawy klienta.
- Dokończ składanie zamówienia.